Loyaliteit bij online koopgedrag
Bij iedere online aankoop is de eerste vraag: wat beïnvloed deze koopbeslissing? Tai-Kuei Yu en Guey-Sen Wu, van de technische
Bij iedere online aankoop is de eerste vraag: wat beïnvloed deze koopbeslissing? Tai-Kuei Yu en Guey-Sen Wu, van de technische
Uit het onderzoek komt naar voren dat alleen het bieden van de mogelijkheid om deel te nemen aan een loyaliteitsprogramma
Respondenten bij verschillende typen retailers in de VS (zowel kleine zelfstandigen als nationale ketens, en binnen diverse branches) werden middels
Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate
Klantenkaarten kunnen een zeer rijke bron zijn van informatie. Niet alleen de aankoopfrequentie van de klant wordt bijgehouden maar bijvoorbeeld
In Spanje is te zien dat private labels in de wasmiddelensector een marktaandeel halen van bijna 30% en dat de
Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.