
Merkloyaliteit door sponsoring
Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate

Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate

Klantenkaarten kunnen een zeer rijke bron zijn van informatie. Niet alleen de aankoopfrequentie van de klant wordt bijgehouden maar bijvoorbeeld

In Spanje is te zien dat private labels in de wasmiddelensector een marktaandeel halen van bijna 30% en dat de

Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is

Onder verzekeraars in de VS wordt behoud als de belangrijkste beïnvloeder van economisch succes gezien. De verkoopkosten van een polis

Onderzoek naar consumentengedrag heeft aangetoond dat consumenten een sterke motivatie bezitten om zich in te spannen voor een toekomstige beloning.

Het doel van MNP MNP is erop gericht om het voor de consument mogelijkheid te maken om met behoud van

Spaarprogramma’s en waarde perceptie Spaarprogramma’s kunnen de waarde perceptie van klanten van een bepaald merk of bedrijf sterk verbeteren. Deze

Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven

De ene senior is de andere niet Voor sommige groepen van senioren geldt inderdaad dat deze hun hele leven bekrachtigd
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.