Servicekwaliteit en loyaliteit
Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van
Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van
Uit het onderzoek komt naar voren dat alleen het bieden van de mogelijkheid om deel te nemen aan een loyaliteitsprogramma
Het uiterlijk en gevoel van een winkelmerk, draagt ook bij aan de waarden en het imago van het gehele Retail
Gezamenlijk versus niet gezamenlijk Veel organisaties hebben consumenten aangemoedigd om deel te nemen aan gesponsorde programma’s. Het resultaat is dat
Respondenten bij verschillende typen retailers in de VS (zowel kleine zelfstandigen als nationale ketens, en binnen diverse branches) werden middels
Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Reiskwaliteit De kwaliteit van het product blijkt van grote waarde, ook binnen de reissector. De gepercipieerde kwaliteit van de reis
Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.