Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de invloed van autosegmenten op de loyaliteit aan autodealers. Hoe groot is de dealers invloed op herhalingsaankopen en merkvoorkeur?

Loyaliteit aan autodealers

Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw

Lees verder »
Een onderzoek naar de lange termijn impact van spaarprogramma’s op het koopgedrag van klanten.

Op de kleintjes letten

Spaarprogramma’s en waarde perceptie Spaarprogramma’s kunnen de waarde perceptie van klanten van een bepaald merk of bedrijf sterk verbeteren. Deze

Lees verder »
Een onderzoek naar de actieve deelname van klanten aan loyaliteitsprogramma’s binnen de Verenigde Staten.

Activiteit boven aantal

Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven

Lees verder »
Een onderzoek binnen de telecom sector naar de factoren die overstapgedrag van klanten naar andere aanbieders beïnvloeden.

Draadloze oriëntatie

Het onderzoek De onderzoekers hebben zich als doel gesteld loyaal gedrag van huishoudens aan Amerikaanse mobiele telefonie aanbieders te verklaren.

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.