Loyaliteit bij abonnees
Vaste leestijd De gewoonte van het lezen van de krant is een van de meest belangrijke factoren voor krantloyaliteit. Op
Vaste leestijd De gewoonte van het lezen van de krant is een van de meest belangrijke factoren voor krantloyaliteit. Op
Merk- of dealerloyaliteit Binnen de loyaliteitstheorie worden er verschillende vormen van loyaliteit onderscheiden, waaronder merk- en leveranciersloyaliteit. Autobezitters kunnen trouw
Community kenmerken en verbondenheid De meest succesvolle communities kenmerken zich door een sterke dynamiek en een constant aanwezige schare van
Wat is Corporate Social Responsibility (CSR)? Er worden vaak verschillende termen gebruikt door organisaties om aan te duiden dat zij
Het doel van MNP MNP is erop gericht om het voor de consument mogelijkheid te maken om met behoud van
Spaarprogramma’s en waarde perceptie Spaarprogramma’s kunnen de waarde perceptie van klanten van een bepaald merk of bedrijf sterk verbeteren. Deze
Actieve deelnemers, loyale deelnemers Ondanks onzekerheden en financiële tegenslagen is de Amerikaanse markt voor loyaliteitsprogramma’s de afgelopen 6 jaar blijven
Het onderzoek De onderzoekers hebben zich als doel gesteld loyaal gedrag van huishoudens aan Amerikaanse mobiele telefonie aanbieders te verklaren.
De ene senior is de andere niet Voor sommige groepen van senioren geldt inderdaad dat deze hun hele leven bekrachtigd
Het succes van het garagebedrijf De gemiddelde garantieperiode op de Braziliaanse automobielmarkt bedraagt een jaar. Na dit jaar stappen veel
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.