
Sanquin – Komt u geven?
Bloeddonors die al een tijd geen afspraak meer hebben gehad bij Sanquin krijgen een kaart thuisgestuurd. Hierin herinnert Sanquin haar donors eraan

Bloeddonors die al een tijd geen afspraak meer hebben gehad bij Sanquin krijgen een kaart thuisgestuurd. Hierin herinnert Sanquin haar donors eraan

Picnic laat hun waardering blijken aan haar klanten. Bij levering van de 2e bestelling zit er als verrassing een handgeschreven

Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor

Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen

Al vanaf 1903 vallen consumenten er massaal voor: spaarzegelacties van supermarkten. Waar het allemaal begon met een paar voorzichtige acties waarmee

Het belang van bestaande klanten Door toenemende concurrentie lijken producten en services steeds meer op elkaar. Dit terwijl klanten steeds meer

Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten.

‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart

Filmfans opgelet! Pathé biedt Unlimited leden een unieke kans. Zij krijgen een vijftien minuten durende IMAX 3D preview met exclusieve
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.