Trendwatcher
Trend 1: Alomtegenwoordigheid Organisaties over de hele wereld hebben loyaliteitsmarketing omarmd als tactiek om de gewenste bedrijfsresultaten te leveren. Door
Trend 1: Alomtegenwoordigheid Organisaties over de hele wereld hebben loyaliteitsmarketing omarmd als tactiek om de gewenste bedrijfsresultaten te leveren. Door
Bedrijven blijken veel moeite te hebben om klantloyaliteit te realiseren bij zakelijke klanten, dit omdat zij hen te vaak benaderen
Topklanten managen in 7 stappen bestaat uit een spectrum van activiteiten, qua opbouw vergelijkbaar met de hiërarchie van Maslow; men begint
1. Klantdiscriminatie: investeer in de juiste klant Laws of loyalty? Bij het creëren van klantloyaliteit is de 80/20-regel uiterst relevant.
In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar
Het fenomeen: long tail Met Long Tail wordt een brede groep ‘niche’ producten bedoeld, waarvan de afzonderlijke totaalafzet aanzienlijk kleiner
Band loyalty rules! Op het moment dat de Rolling Stones het podium betreden raakt het publiek in vervoering. De toeschouwers
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
B2B topklanten behouden? De onderstaande vijf tips laten zien hoe het kan: 1. Maak het ze heel gemakkelijk. Geef deze
Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.