
Van zaak tot zaak (3)
Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij
Vier soorten klanten De reden dat bedrijven met zakelijke klanten vaak moeite hebben om klantloyaliteit te realiseren, is dat zij
Beëindiging Met een klantenclub wordt persoonlijk contact en binding tussen klant en bedrijf gerealiseerd. Een goede klantenclub gaat verder dan
Verschillende beslissers, verschillende belangen Veel B2B marketeers vinden het moeilijk om de voordelen van hun product of dienst over te
Persoonlijke behoefte Een zakelijke benadering van de klant is effectief wanneer dat het enige is waar de klant behoefte aan
De juiste mix Noodzakelijk voor het succes van een loyaliteitsprogramma is een juiste mix van benefits. Er moet een balans
Karakter (‘Character’) Cliënten eisen bepaalde persoonlijke kwaliteiten van hun adviseur. Integriteit is hierbij de meest belangrijke, gevolgd door vertrouwen en
Trend 1: Alomtegenwoordigheid Organisaties over de hele wereld hebben loyaliteitsmarketing omarmd als tactiek om de gewenste bedrijfsresultaten te leveren. Door
Bedrijven blijken veel moeite te hebben om klantloyaliteit te realiseren bij zakelijke klanten, dit omdat zij hen te vaak benaderen
Topklanten managen in 7 stappen bestaat uit een spectrum van activiteiten, qua opbouw vergelijkbaar met de hiërarchie van Maslow; men begint
1. Klantdiscriminatie: investeer in de juiste klant Laws of loyalty? Bij het creëren van klantloyaliteit is de 80/20-regel uiterst relevant.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.