Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de verhouding tussen klantgedrag, product en ‘incentive’.

Een passende beloning

In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:

Lees verder »
Een onderzoek naar de betekenis van klantloyaliteit en het meten hiervan bij bedrijven.

Sla de slag!

Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag

Lees verder »
Een onderzoek naar de loyaliteitstrends van de toekomst waar innovatie en creativiteit de boventoon voeren.

Trends in technology

Verschillende technologiënBij loyaliteitsprogramma’s die werken met beloningsdifferentiatie is het noodzakelijk dat de organisatie transactiegegevens van de individuele deelnemer vergaart. Zonder

Lees verder »
krachtenbalans

Krachtenbalans

Krachtenbalans De markt van vraag en aanbod bepaalt wie de bovenliggende partij is. Deze krachtenbalans in werkrelaties schommelt heen en

Lees verder »
Een onderzoek naar de inzet van ervaringsbeloningen binnen loyaliteitsprogramma’s.

Wees onvergetelijk!

Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma

Lees verder »
loyaliteit van leden

loyaliteit van leden

Het bedrijf: Spies Hecker Loyaliteit van leden? Spies Hecker is een vooraanstaande leverancier met een uiteenlopend assortiment producten voor de

Lees verder »
De levenscyclus van merkloyaliteit

De levenscyclus van merkloyaliteit

De consument is kritischer en mondiger dan vroeger. Klanten voor het leven worden steeds zeldzamer. Toch is het nog steeds mogelijk om merkloyaliteit te creëren. Henry Stewart onderzocht hoe merkloyaliteit zich door de jaren heen heeft ontwikkeld en constateert dat een vijftal fasen te onderscheiden zijn. Van de ‘geboorte van loyaliteit’ in 1870 tot ‘de afname van loyaliteit’ vanaf 1971. Hij doet bovendien aanbevelingen over de manieren waarop marketeers op de veranderingen kunnen anticiperen.

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.