
Band Loyalty rules
Band loyalty rules! Op het moment dat de Rolling Stones het podium betreden raakt het publiek in vervoering. De toeschouwers
Band loyalty rules! Op het moment dat de Rolling Stones het podium betreden raakt het publiek in vervoering. De toeschouwers
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
B2B topklanten behouden? De onderstaande vijf tips laten zien hoe het kan: 1. Maak het ze heel gemakkelijk. Geef deze
Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Verschillende technologiënBij loyaliteitsprogramma’s die werken met beloningsdifferentiatie is het noodzakelijk dat de organisatie transactiegegevens van de individuele deelnemer vergaart. Zonder
Krachtenbalans De markt van vraag en aanbod bepaalt wie de bovenliggende partij is. Deze krachtenbalans in werkrelaties schommelt heen en
Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma
Het bedrijf: Spies Hecker Loyaliteit van leden? Spies Hecker is een vooraanstaande leverancier met een uiteenlopend assortiment producten voor de
De consument is kritischer en mondiger dan vroeger. Klanten voor het leven worden steeds zeldzamer. Toch is het nog steeds mogelijk om merkloyaliteit te creëren. Henry Stewart onderzocht hoe merkloyaliteit zich door de jaren heen heeft ontwikkeld en constateert dat een vijftal fasen te onderscheiden zijn. Van de ‘geboorte van loyaliteit’ in 1870 tot ‘de afname van loyaliteit’ vanaf 1971. Hij doet bovendien aanbevelingen over de manieren waarop marketeers op de veranderingen kunnen anticiperen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.