Vier geheimen voor opbouw van blijvende klantloyaliteit
Precies om die reden is het van belang om met zorg geplande loyaliteitsprogramma’s te introduceren. Telecombedrijven moeten zich richten op
Precies om die reden is het van belang om met zorg geplande loyaliteitsprogramma’s te introduceren. Telecombedrijven moeten zich richten op
Vreemd genoeg zijn deze principes pas sinds enige tijd in opkomst in de energiemarkt. Ook voor hen gelden de volgende
Een van de manieren om klanten te behouden is het opwerpen van overstapbarrières. Overstapbarrières maken het voor een klant namelijk
De betrokkenheid bij aankoop van consumentengoederen is laag mede doordat er weinig emotie bij komt kijken. Het risico dat men
In een markt waar de marges onder druk staan en de middelen relatief beperkt zijn, zijn creativiteit en innovativiteit de sleutel
Klantprogramma’s stellen ondernemingen in staat hun klanten beter te leren kennen, trends en ontwikkelingen te signaleren. Bijna driekwart van de
Met intensief sparen wordt bedoeld dat de klant bij een spaarprogramma in eerste instantie moeite moet doen om deel te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.