Beloon engagement
Klanten interacteren offline en online met bedrijven. Zodra zij dit doen, willen ze herkend worden door jouw bedrijf. Als ze
Klanten interacteren offline en online met bedrijven. Zodra zij dit doen, willen ze herkend worden door jouw bedrijf. Als ze
De mogelijkheden zijn eindeloos Bij wearables denkt iedereen nu nog vooral aan de smartwatch. Het slimme horloge dat in verbinding
In dit artikel gaan we in op de vraag of er verschillen zijn in de perceptie van de consument bij
In de Verenigde Staten maken millennials maar liefst 25% van de bevolking uit. Het is een generatie opgegroeid in een
Online loyaliteitsprogramma Een van de meest ingezette strategieën om de loyaliteit van klanten te vergroten is een loyaliteitsprogramma. Dit geldt
Onderzoek Om de belangrijkste aspecten van een effectief b2b loyaliteitsprogramma te onderzoeken heeft Dunck in samenwerking met bierbrouwerij AB InBev
Fast-food consumenten Fast-food consumenten vallen bij uitstek onder de groep low-switching cost buyers waarvan uit verschillende bestaande onderzoeken naar voren
Onderscheidend vermogen Een belangrijke factor waardoor klanten zich meer verbonden voelen met loyaliteitsprogramma’s is onderscheidend vermogen. Een onderscheidend programma geeft
Zeer veel gebruikers DoD platformen hebben enorm veel gebruikers. Groupon alleen heeft al ruim 36 miljoen gebruikers; bijna de helft
Stijgend verloop Uit het onderzoek wordt duidelijk dat vooral bij de nieuw geworven donateurs een steeds groter verloop te zien
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.