Beloningsvormen loyaliteitsprogramma’s
Twee soorten beloningen Er zijn veel soorten loyaliteitsprogramma’s die allemaal op hun eigen wijze de loyaliteit van klanten kunnen bevorderen.
Twee soorten beloningen Er zijn veel soorten loyaliteitsprogramma’s die allemaal op hun eigen wijze de loyaliteit van klanten kunnen bevorderen.
Modetijdschriften zijn voor vele vrouwen (en sommige mannen) een bron van inspiratie en informatie. Omdat het aantal modemagazines groeit, dient
Cedrola en Memo concluderen dat consumenten over het algemeen tevreden zijn met loyaliteitsprogramma’s. Dit resultaat zegt echter weinig. Loyaliteitsprogramma’s bieden
Aanleiding Vrijwel iedere Nederlandse supermarkt heeft een loyaliteitsprogramma. Als iedereen er een heeft, heeft ieder bedrijf dan ook loyale klanten?
Net als veel volwassenen gaan tieners vaak pas over tot een aankoop als ze goede dingen over een product of
De onderzoekers stellen dat de concurrentie moordend is in het huidig economisch klimaat. Daardoor zijn organisaties genoodzaakt efficiëntere en effectievere
Klantloyaliteit In de academische literatuur heerst er discussie over de definitie van retail loyaliteit. Traditioneel wordt loyaliteit gezien als een
Selfservice is een transactie of een interactie tussen consumenten en organisaties door middel van technologie en waarbij de enige menselijke
Klantenkaarten maken het mogelijk voor bedrijven om kennis op te doen over klanten en zo een betere relatie met hen
Overstapgedrag M. Mavri en G. Ioannou hebben onderzoek gedaan naar het overstapgedrag onder klanten van banken op de Griekse markt.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.