Verlaag de churn rate
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma
Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de
Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de
1. Sluit de identiteit nog goed aan? Voordat een organisatie aan de klantloyaliteit wil werken, dient het eerst stil te
Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten.
Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In
Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.