
Kies jij voor een gratis of betaald loyaliteitsprogramma?
In dit artikel gaan we in op de vraag of er verschillen zijn in de perceptie van de consument bij
In dit artikel gaan we in op de vraag of er verschillen zijn in de perceptie van de consument bij
In de Verenigde Staten maken millennials maar liefst 25% van de bevolking uit. Het is een generatie opgegroeid in een
Online loyaliteitsprogramma Een van de meest ingezette strategieën om de loyaliteit van klanten te vergroten is een loyaliteitsprogramma. Dit geldt
Onderzoek Om de belangrijkste aspecten van een effectief b2b loyaliteitsprogramma te onderzoeken heeft Dunck in samenwerking met bierbrouwerij AB InBev
Fast-food consumenten Fast-food consumenten vallen bij uitstek onder de groep low-switching cost buyers waarvan uit verschillende bestaande onderzoeken naar voren
Onderscheidend vermogen Een belangrijke factor waardoor klanten zich meer verbonden voelen met loyaliteitsprogramma’s is onderscheidend vermogen. Een onderscheidend programma geeft
Zeer veel gebruikers DoD platformen hebben enorm veel gebruikers. Groupon alleen heeft al ruim 36 miljoen gebruikers; bijna de helft
Stijgend verloop Uit het onderzoek wordt duidelijk dat vooral bij de nieuw geworven donateurs een steeds groter verloop te zien
Kiest de klant bewust? In een recent onderzoek van Olsen et al. is onderzocht in welke mate klanten bij hun
Persoonlijke communicatie Godfrey, Seinders en Voss hebben het effect van multichannel communicatie op de hoeveelheid herhaalaankopen onderzocht. Het blijkt dat
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.