Loyaliteitsprogramma’s: houd ze effectief
Onderscheidend vermogen Een belangrijke factor waardoor klanten zich meer verbonden voelen met loyaliteitsprogramma’s is onderscheidend vermogen. Een onderscheidend programma geeft
Onderscheidend vermogen Een belangrijke factor waardoor klanten zich meer verbonden voelen met loyaliteitsprogramma’s is onderscheidend vermogen. Een onderscheidend programma geeft
Zeer veel gebruikers DoD platformen hebben enorm veel gebruikers. Groupon alleen heeft al ruim 36 miljoen gebruikers; bijna de helft
Stijgend verloop Uit het onderzoek wordt duidelijk dat vooral bij de nieuw geworven donateurs een steeds groter verloop te zien
Kiest de klant bewust? In een recent onderzoek van Olsen et al. is onderzocht in welke mate klanten bij hun
Persoonlijke communicatie Godfrey, Seinders en Voss hebben het effect van multichannel communicatie op de hoeveelheid herhaalaankopen onderzocht. Het blijkt dat
Klantgroepen Volgens Mikulić en Prebežac zijn er binnen de luchtvaartsector twee klanttypes te onderscheiden. Allereerst zijn er de prijsbewuste klanten
Het onderzoek Schmitt, Skiera en Van den Bulte onderzochten de effectiviteit van geforceerde mond-tot-mond reclame binnen een Duitse bank. Hiervoor
Uit onderzoek blijkt dat slechts 20% tot 40% van de deelnemers ook regelmatig gebruik maakt van het spaarprogramma. 60% van
Programma voordelen Bij een loyaliteitsprogramma is het belangrijk om stil te staan bij de beloning die klanten krijgen voor het
Versterkend effect Lemon en Von Wangenheim hebben onderzocht wat het effect is van een coalitieprogramma op de loyaliteit van de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.